.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خرابي عابر بانك‌ها درآمل و سر در گمی مشتريان

خرابي عابر بانك‌هاي آمل در هفته گذشته، موجبات نارضايتي و سردرگمي مردم اين شهر را فراهم كرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، جمعي از شهروندان آملي از اختلال در سامانه عابر بانك اين شهر گلايه‌مند هستند چرا كه بايد براي دريافت پول در زماني كه به آن نياز ضروري دارند، ساعت‌هاي زيادي به همه خودپردازهاي شهر سر بزنند تا شايد گره از كار خود باز كنند.
يك شهروند آملي در اين باره به خبرنگار فارس گفت: بيشتر عابر بانك‌هاي منتهي به مركز شهر در روزهاي تعطيل خراب است و خدمات مورد نياز را ارائه نمي‌دهد.
مجتبي عباس‌زاده افزود: در يكي دو روز گذشته به دليل نياز شديد به پول نقد به چند سامانه عابر بانك مستقر در شهر مراجعه كردم اما خودپردازها يا پول نداشتند و يا به سامانه شبكه مركز متصل نيستند.
وي اضافه كرد: اين اتفاق ناخوشايند متاسفانه در بيشتر خودپردازهاي سطح شهر وجود دارد.
شهروند ديگري كه از خرابي يك دستگاه خودپرداز در مسير منطقه سبز ميدان آمل كلافه شده بود، گفت: امروز به بانك ملي مراجعه كردم تا همه پولم را از حساب سيبا خارج كنم.
اسماعيل رضا‌زاده افزود: مسئولان شبكه بانكي بايد به تعهداتي كه به مردم مي‌دهند عمل كنند و به وعده‌هايشان پايبند باشند.
شهروند ديگري با اشاره به اينكه تعداد خودپردازهاي بانك در سطح شهر آمل با توجه به اينكه تمام بانك‌ها در اين شهر شعبه دارند، كم است تصريح كرد: البته با اين وضعيت خودپردازها همين تعداد نيز مشكلي را حل نمي‌كند.
رضا عظيمي يادآور شد: چرا بانك‌ها در كنار اين همه تبليغات وسيعي كه انجام مي‌دهند، براي رفع مشكلات موجود برنامه‌ريزي نمي‌كنند.
رئيس يكي از شعبه‌هاي بانكي در آمل نيز به خبرنگار فارس گفت: متاسفانه هنوز فرهنگ استفاده از خودپردازها در بين مردم جا نيفتاده است.
وي كه خواست نامش ذكر نشود، افزود: ماهانه چند بار به دليل قرار دادن اشيا توسط برخي افراد مخل در داخل خودپردازها مجبور هستيم اين سيستم را تعمير كنيم.
به گفته وي اين امر موجب اختلال در ارائه خدمات مورد نياز و سردرگمي مشتريان و شهروندان مي‌شود.
اين مسئول توضيح داد: با توجه به اينكه اكنون تعداد زيادي از كاركنان دولتي حقوق دريافتي خود را با استفاده از كارت‌هاي الكترونيكي دريافت مي‌كنند، به دليل تراكم زياد مراجعان در پايان هر ماه سيستم‌هاي ماهواره‌اي بانك‌ جوابگوي نياز اين افراد نيست.
در شهر حدود 210 هزار نفري آمل فقط 20 دستگاه خودپرداز شعب بانكي وجود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.269 seconds.